Expoziție multimedia interactivă "Istorii 1877 Stories"

Imagini

Informații

Data: 9 Ianuarie - 30 Martie 2020

Descriere

Proiectul cultural „Istorii 1877 Stories”. Expoziție multimedia interactivă, inspirată de rețelele de socializare este realizat de Muzeul „Casa Mureșenilor” Brașov, cu sprijinul Consiliului Județean Brașov și împreună cu partenerii Inspectoratul Școlar al Județului Brașov și Biblioteca Județeană „George Barițiu” Brașov.
Proiectul cultural este co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național în perioada aprilie-octombrie 2019.
În cadrul proiectului a fost realizată o expoziție temporară multimedia interactivă, inspirată de rețelele de socializare (facebook, instagram, snapchat, twitter, whatsapp, reddit, youtube, gmail, yahoo), care prezintă personalități și aspecte ale vieții cotidiene ale anului 1877 reflectate în corespondența de familie din arhiva Muzeului „Casa Mureșenilor” (1877 este anul cu cea mai bogată corespondență de famile), în paginile ziarului Gazeta Transilvaniei și în alte surse documentare.
Expoziția, amenajată în opt săli ale muzeului cuprinde panouri expoziționale care imită modelul de comunicare on-line specific rețelelor de comunicare, instalații interactive multimedia (videoproiecții, mese interactive, holograme), precum și bunuri culturale de patrimoniu (documente memoriale, obiecte de uz personal, ziare).
Expoziția este deschisă în perioada 16 septembrie 2019-martie 2020.

Proiect cultural co-finanţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional.

„Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.”

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?